HTML

Egy végtelen történet!

Sokat gondolkodtam miröl is szóljon a blogom, és arra jutottam arról amihez értek.Ez a KATONASÁG, a Magyar Honvédség. Segitséget szeretnék nyújtani a frissen bevonuló, bevonulni vágyó, kis Honvédeknek. Vagy csak egyszerüen elszórakoztatni az olvasóimat. Ha valakinek bárminemű (lehet fiú vagy lány) kérdése van a leirtakkal kapcsolatban vagy kiváncsi még valamire ne habozzon tegye fel. Vagy irjon a Msn en a kulageza@freemail.hu-ra vagy hivjatok a +36 30/ 389-9604 - es számon. Csajok küldhetnek fényképes önéletrajzot is :)

Friss topikok

Köszönetmondás ........................

Sirab 2010.02.14. 23:42

Üdvözöllek kedves barátom, kérlek foglalj helyet, helyezd magad kényelembe. Elérkezett az idő hogy én is köszönetet mondjak nektek. Sokan hívtatok, kerestetek sokféle ügyben. Mint tanácsokat szerelemben,csalódásban sőőt ha olvasol kedves barátom akkor házasságban is :D Még egyszer gratulálok nektek. Örülök hogy segithettem. Kedves leendő Honvédek nektek örülök a legjobban, és kivánok sok sikert az alkalmasságikhoz. Ha gondotok, kérdésetek van rám változatlanul számithattok. Vigyétek tovább az álmomat, hisz ti lesztek egy szebb jobb jövő tartópillérei. Legyetek hát büszke és jó katonái kis Országunknak. Én is büszke vagyok hogy fórumokon hirdetitek a blogomat melynek eredménye hogy még többen olvastok és kértek segitséget tőlem. Örülök hogy eddig rossz tanácsot még nem adtam és mindig felhivtatok vagy üzentetek hogy sikerült-e segitenem. Többen megigértétek hogy számithatok rátok, amiért hálás vagyok de nekem elég az is hogy megismerhettelek benneteket és hogy segithettem. Sokan biztattatok hogy irjak egy könyvet. Tudatom veletek barátaim hogy megfogadtam a tanácsotokat és neki is ugrottam, de lassabban megy mint gondoltam :D . De sebaj hisz időm van. Tudom hogy mostanság elég sok a lelkis rész, ez azért van, mert bár rengeteg emlék kavarog bennem, egyre többet felejtek. De álmatlan éjszakákon mindig minden eszembe jut, emlékek zuhatagát látom magam előtt, de nem irom le őket. Ennek két oka van. Az egyik az hogy úgyis mindig mesélek nektek ha rámirtok vagy felhivtok hisz tudjátok ti is. :D A másik pedig az, hogy úgyis lesznek saját emlékeitek akkor minek irjam le az enyémeket. Tudjátok egy szivemnek nagyon kedves lány azt tanácsolta hogy bár az álmom elveszett amikor elkövettem A HIBÁT ( legtöbben tudjátok miről beszélek hisz a bizalom oda vissza érvényes) hogy keressek új álmokat, új célokat magamnak. Igaza van, ezt kell tenni mindannyiunkan. Hisz bármekkorát is tévedünk vagy hibázunk együtt kell élnünk hibáink következményeivel. De ez talán nem is akkora gond hisz élni mindig a rosz döntések tanitanak meg. Előbb szenvedni kell hogy értékelni tudjuk a boldogságot ami után jön. Csak meg kell nyilni a világ előtt. Hisz sokunk tüskét vagy épp kemény héjat növeszt maga köré ezzel kirekesztve mindent és mindenkit. Íly módon csak a felszint engedve látni. De kinek tetszik egy tüskegumó, akármilyen szép is legyen belül. Az is igaz hogy ha megnyilunk akkor sokkal sebezhetőbbek vagyunk, de ha bár azok vagyunk több az esélyünk arra is hogy boldogok lehessünk. Kedves barátom ne félj én is azt teszem. Megnyiltam. Bár az a személy akinek ezt megtettem párszor megbántott ugyan, de kezd egyre jobban megismerni ami a páncéllal lehetetlen lett volna. Na de kedves olvasó ilyen szép téli estén nem akarok ilyen dolgokról beszélni. Végre látszanak a csillagok is, amit bizony jó ideje nem láttam. Remélem romantikus hétvégét töltöttetek együtt azzal a szerencsés személlyel kinek a sziveteket adtátok, és ezt most nem csak képletesen értettem. Hisz szinte mondenki ilyenkor szivet ajándékoz a párjának legyen az plüss,csoki,torta,párna vagy bármien más anyagból. :D Én speciel egy rózsaszín bilincset ajándékoztam volna kedvesemnek rajta egy cetlivel, "Használd belátásod szerint!" :D . Remélem nem vágta volna a fejemhez. Ugyebár volt és elmúlt a farsang is, ahol bizony sajnálattal tapasztaltam hogy az sem olyan mint rég. Egyszerüen eltüntek a házilag barkácsolt öltözetek és átvette a helyét a gyárilag legyártott egyforma bugyutaságok. Ez bizony szomorú hisz engem mindig a célhoz vezető út tett boldoggá, az amikor nekiálltunk megcsinálni a jelmezt és amikor örömmel és büszkeséggel nézhettem meg munkám eredményét. Az pedig hogy most nyerek vele vagy nem, nem számitott már igazán. Természetesen tisztelet a kivételnek, ugyanis nem akarok senkit se megsérteni azzal hogy egy kalap alá veszek mindenkit. Na de ennyit a farsangról.

Kedves leendő Katonái kis dicsö országunkanak ez elsősorban nektek szól. Tudnotok kell hogy minden agyban dől el, nincs olyan hogy erős vagy gyenge ember. Csak olyan van hogy erős vagy gyenge akarat. Ha valamit eltökélsz azt csináld is végig. Tudjátok rengeteg energia van elraktározva bennetek amit csak felkell szabaditani. Ezt pedig csak úgy tudjátok hogy amikor úgy érzitek hogy végetek akkor erősen koncentrálnotok kell arra hogy ezt meg kell csinálnotok, és akkor sikerülni is fog, ezt garantálom. Tudjátok elsősorban az akarattotokat probálják majd megtörni nem a testeteket. Ha az akarat gyenge a test lehet akármilyen erős akkor is megtörik. A testet együtt kell edzeni a szellemmel. Ez elsősorban azoknak könnyű akik sokat csalódtak vagy sok rossz dolog történt velük ami megtanitotta őket kűzdeni. Hisz elsősorban ezt tanitják meg. A fizikum fejlesztése, a közelharc, az hogy megtanitanak ölni, lőni csak a jutalom amit kiérdemeltek. De ha ezt a tudást rosszul használod fel akkor semmi keresnivalód ott. Ezért kérlek titeket, mint ahogy énse használom a megszerzett tudásom, kérlek ti se tegyétek, ha csak a ti vagy más élete nem múlik rajta. Mert egyetlen rosz mozdulat és könnyen a másik halálát okozhatod amit szerintem nemtudnál elviselni, és pont ezért nem használom énse, vagyis megpróbálom mindig visszafogni magam. Eddig szinte mindig sikerült is. A tudás hatalom és hatalmas felelősség, kérlek ne éljetek vissza vele. Persze elhiszem hogy hatalmas kisértés megmutani hogy mit tudsz, de az igazi tudás abban rejlik aki nem kérkedik vele.

Zárásképp pedig egykis képfergeteg  nektek barátaim. Ez elismerem hogy rendhagyóra sikeredett kérlek ne haragudjatok érte. A viszont olvasásra kedves olvasó. Vigyázzatok magatokra és ugyanúgy keressetek mint eddig.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sirab.blog.hu/api/trackback/id/tr611759005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Indy.. 2010.10.09. 17:36:49

2010.Október....
és hol a folytatás? ....
süti beállítások módosítása