HTML

Egy végtelen történet!

Sokat gondolkodtam miröl is szóljon a blogom, és arra jutottam arról amihez értek.Ez a KATONASÁG, a Magyar Honvédség. Segitséget szeretnék nyújtani a frissen bevonuló, bevonulni vágyó, kis Honvédeknek. Vagy csak egyszerüen elszórakoztatni az olvasóimat. Ha valakinek bárminemű (lehet fiú vagy lány) kérdése van a leirtakkal kapcsolatban vagy kiváncsi még valamire ne habozzon tegye fel. Vagy irjon a Msn en a kulageza@freemail.hu-ra vagy hivjatok a +36 30/ 389-9604 - es számon. Csajok küldhetnek fényképes önéletrajzot is :)

Friss topikok

A legelső nap ......

Sirab 2010.01.19. 11:59

Üdvözöllek Kedves olvasó. Kérlek foglalj helyet, helyezd magad kényelembe. Azzal kezdeném hogy bocsássatok meg amiért ennyire rég írtam de össze kellett szednem alkotói tudásomat. :D  Hála az égnek pozitív kritikákat kaptam vissza irományaimról ami erőt adott a mostani folytatáshoz. Kik olvastok sokan bevagytok tojva az alkalmassági tesztektől. Én azt mondom neked kedves olvasó, hogy felesleges. Ha mindent megteszel, és szíved lelked beleadod akkor gond nem lehet. Ha pedig mégsem sikerül ne szomorodj el barátom, mert Te mindent megtettél. Egy nagyon kedves kiképzőm kedvenc mondását idézve, „Katona, teljesíthet maga rosszul úgyis hogy mindent belead, vagy úgy hogy feladja. Én csak az elsőt nézem el, a második után nem foglalkozok magával. De akkor ott fog megdögleni a harcmezőn!”. Akár hiszitek akár nem, azért aranyból volt a szíve. Valahol jó mélyen, de biztos aranyból. Hmmm utolsó jelentkezésem óta sok minden változott , vegyük csak a külsőmet. Szakállt növesztettem. Na meg megtanultam pudingot csinálni, és megismertem egy csomó embert kik szétszórva élnek a mi kis kedves országunkban. Plusz 2010-et íruk, bár én még a 2009-et se tudtam megjegyezni. Ne feledjétek már csak 2 év 2012-ig. Nem tudom miből mennyi igaz de a tény akkor is tény marad hogy a Majáknak oly sok mindenben volt már igazuk ………  Itt a mondatot nyitott marad, mert mindenki abban hisz amiben akar én pedig nem akarok semelyik tábor mellett állást foglalni. Jah igen Kedves mesehallgató barátom még egy fontos tény közlésre vár. Beadom a jelentkezésem Rendőrnek. Igen tudom mire gondolsz Katonából Rendőr de lehet egyszer még tűzoltó is leszek. Na de vissza az eredeti történet szálához. Ugye ott hagytam abba hogy megvoltak a tesztek. Ezután boldogan, és büszkén utaztunk haza vonattal mint leendő katonái kedves Hazánknak. Ez volt 2008 Augusztusa. Nagyon jól telt az ezután lévő 3 hónapnyi szabadidő, eltünt a sötét felleg a fejem felől. Sőőt még a nap is szebben sütött rám. Hisz minden sikerült aminek kellett. Volt barátnőm leendő munkám sőőt hivatásom. Persze vagy 10 –szer felhivtak hogy tudom-e vállalni a Novemberi bevonulást. Kiváncsi lettem volna mit tesznek ha egyszer azt mondom hogy nem. :D Ez a 3 hónap viszonylag gyorsan elszállt és főképp találgatásokkal és álmodozással tel. S egyszer  végre rámvirradt, az a hires November 4. –ei nap. Emlékszem gyönyörű verőfényes nap volt olyan mintha tegnap történt volna. Bár nehéz volt megérteni hogy a Déli pályaudvarból metróval (ekkor utaztam először metróval) a Batthyány tér-ig onnan pedig Hévvel Szentendréig. Könnyű elkeveredni arrafelé. Csak ezért mondom mert mi is eltévedtünk rendesen. De végre valahára ott magasodott előttünk a kiképző központ épületegyüttese. Randa egy épület azt elmondhatom róla. Ezen megállapitásom után betessékeltek minket a főépületbe vagy hogyan is nevezzem. Itt szembesültünk azzal hogy kétféle katona létezik. Az egyik az aki tud valami és van mire büszkének lennie, ez a hallgatag, bölcs és segitőkész katona. A másik pedig a fel alá futkozós nagyszájú tudatlan katona. De mit tehet az ember ha mindegyik a felettese. Miután megetettek és megitattak minket jött a szerződés és egy csomó papír kitöltése. Nem akarlak untatni a részletekkel, csak annyit mondok hogy bizony oda úgy menjetek már hogy elötte való héten se drog se fű mert a szerződés aláirása után pisi és vér vizsgálat és bizony ha megtalálják akkor eljárást indítanak. Na de ne parázz az aláirás előtt megkérdezik hogy fogyasztottál e ilyen készitményeket ha igen akkor felállhatsz és elmehetsz senki nem fog belekötni. A töltögetés után jön az elhelyezésed a laktanyába utána átveszed a cuccaidat úgymint az egyenruháid, gyikmálha, bakancs, csajka, kulacs, pólók, zoknik, stb. és gyakorlatilag eltelt a napod. Én speciel hajnali egykor kerültem ágyba. Röviden ennyit az első napról. Unalmas és hosszú nap lesz de igy visszagondolva ez az unalom is izgalmas volt hiszen minden új volt ami ott történt velem és ami fog veletek.  Na Kedves olvasó ennyit az első napról. Remélem fiúk kik olvastok már nem izgultok annyira hisz felesleges. A viszont olvasásra és vigyázzatok magatokra.

 

 

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sirab.blog.hu/api/trackback/id/tr351684357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása