HTML

Egy végtelen történet!

Sokat gondolkodtam miröl is szóljon a blogom, és arra jutottam arról amihez értek.Ez a KATONASÁG, a Magyar Honvédség. Segitséget szeretnék nyújtani a frissen bevonuló, bevonulni vágyó, kis Honvédeknek. Vagy csak egyszerüen elszórakoztatni az olvasóimat. Ha valakinek bárminemű (lehet fiú vagy lány) kérdése van a leirtakkal kapcsolatban vagy kiváncsi még valamire ne habozzon tegye fel. Vagy irjon a Msn en a kulageza@freemail.hu-ra vagy hivjatok a +36 30/ 389-9604 - es számon. Csajok küldhetnek fényképes önéletrajzot is :)

Friss topikok

A lány ...........

Sirab 2009.11.23. 01:21

Szép estét kedves olvasó, igen jól látod nemtudok aludni. Eszembe jutott hogy egy fontos személy kimaradt a történetemböl úgyhogy engedd meg hogy egy kicsit visszaugorjak az idöben mert fontos szerepet játszik a mesém alakulásában.Megkell ismerned azt a röpke két éves különrészt is az életemböl hogy megértsd hogy jutottem el ide ahol most vagyok. Az egész 2007 Novemberében kezdödött.Nem.Nem. Kezdem inkább a legelején. 2007 Juniusát irjuk, vége a sulinak tombol a nyár és a forróság. Tudod kedves olvasó ez minálunk azt jelentette hogy eljött a bulizás és ivászat ideje, ugyhogy jól bevált szokás szerint kint tengettük a mindennapjainkat, vagy inkább helyesebb lenne minden estéinket a sulinál. Ekkortájt kezdett kijárni Ő is. Régóta ismertem hisz az álltalános iskolás jó barátom és osztálytársam huga volt.Soha nem gondoltam volna hogy a hugi szintnél tovább fejlödhet az érzés bennem, de megtörtént. Igen kedves meseolvasó barátom beleszerettem abba a kedves,aranyos,közvetlen és gyönyörű lányba aki a szemem előtt cseperedett fel. Máig sem értem hogy történt de megtörtént. Az egyetlen gond az volt hogy ő csak mint bátyus/jóbarát tekintett rám. Igen igen jól látod 5 hónapig udvaroltam amig megváltoztak az érzései.De ez az 5 hónap volt eddigi életem legcsodálatosabb 5 hónapja.Rengeteg kis siker és első dolog történ közben.Az első amikor megfoghattam kézét, mikor hazakisérhettem,mikor miattam jött el buliba,az elsö alkalom amikor a szájára adhattam puszit, az első féltékenység részéröl és részemröl egyaránt. Ugyanis történt az hogy nekem is tetszett és az egyik jóbarátomnak is tetszett Ő. Na most 2 dudás egy csárdában......... Igyhát összevesztünk vele. Jótanács egy jóbaráttal soha ne vessz össze egy lány miatt kedves olvasó mert nem éri meg. Szerencsére azóta kibékültünk, bár hosszú idöbe telt. Na de kicsit elkalandoztam. Szóval az elsöknél tartottam, nem csak öröm volt ebben az 5 hónapban hanem bánat is.Nem is kevés. De kitartó udvarlással mint például az egy-egy szál rózsa naponta a kapuban hogy sulibamenet az volt az első amit meglátott. Pechemre ebben az évben hamar leesett a hó és korán fagyott. Tudjátok mien nehéz télen rózsát szerezni. Föleg csórni a kertekböl :) De megoldottam!! Az a rengeteg sms amit mi küldtünk egymásnak szerintem ha kaptam volna mindegyik után egy százast már dúsgazdag lennék és lógatnám a lábam valameik cápamentes tengerbe. :) Na szóval eljött a nap amire már tudom hogy vártok mert akkor hamarabb végetér ez a Dánijel Stíílre hajazó sztori. Csak az külömbség hogy ahogy mondtam ennek nem lesz Happy end a vége. Na de akkor legyen November 17.-ét irunk leesett a hó és kutya hideg van kint. Mivel énmég nem láttam a Titanicot és egyedül nem akartam megnézni igy Ő megigérte hogy átjön hozzám és megnézzük együtt. barátaim azt az érzelmi kavalkádot ami aznap reggel fogadott leirni nem lehet. "Most jön?", "Elengedik hozzám?", "Mi lesz ha jön?" , "Mi lesz ha nem?" és még ehhez hasonló kérdések kavarogtak bennem vegyülve az félelemmel vegyes izgatottsággal. Elengedték hozzám. :) Megnéztük. Bár én inkább az ő arcában gyönyörködtem, élveztem az illatát és a közelségét. Ugorjunk röpke 3 órát mert bezony oan hosszú a film. Ültünk a sötét szobában a halk romantikus zene mellett. Igen igen barátaim mindent bevetettem a cél érdekében. :) Beszélgettünk sokat , és oan belsöséges dolgokról amikről csak nagyon kevés emberrel tudtam beszélni. Akkor csattant el az első csók. Büszkeség, öröm,GYözelem. Úgy éreztem megtaláltam az igazit, és a mai napig úgy érzem hogy az a lány volt az igazi aki akkor volt. Az a lány mindig az életem része marad, és úgy látom magam előtt, bár a jelenben közel sem oan már. Minden elmúlik egyszer, és mindenki változik. Sokszor túl nagyot és elveszti önmagát. Vele is ez történt. De ez a történet még várat magára. Mostmár tudjátok hogy lesz egy lány föszereplő is a történetben egész addig amig ki nem lépett az életemből, de az még arrébb lesz. Ennyi a történet egészen November 17. -ig. Legközelebb már csak emlitésképp lesz benne Ő, nem ennyire böven :) Szép álmokat Kedves olvasó, remélem nem untattalak halálra. Vigyázni magadra.

 

Ezt a részt ajánlom J.I.-nek aki megváltoztatta az életemet és akinek életem egy csodálatos idöszakát köszönhetem. Még sokszor eszembe jut az a lány aki voltál és örömmel emlékezek a szép dolgokra. Köszönöm neked ezt.

Na ennyit a romantikus részről akkor csapjunk a lecsóba még sok mesélni valóm van egyre keményebb edzésekről, jelentkezéről meg tesztekröl meg minden egyébről ami éppen eszembe jut. :)  Viszontolvasásra. 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sirab.blog.hu/api/trackback/id/tr771545197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jani901201 2011.01.09. 00:29:09

Na ide figyelj te kis hülye gyerek olyan buzi vagy hogy itt állítod a faszod másoknak hazudozol akik nem is tudják mi történt. Legalább olyant írnál ami megfelel a valóságnak ajánlom neked hogy ne találkozunk a közeljövőben ne találkozzunk mert kitépem a nyelved és feldugom a seggedbe hogy ne bírj ilyen baromságot összehordani te kis BUZI.
süti beállítások módosítása