HTML

Egy végtelen történet!

Sokat gondolkodtam miröl is szóljon a blogom, és arra jutottam arról amihez értek.Ez a KATONASÁG, a Magyar Honvédség. Segitséget szeretnék nyújtani a frissen bevonuló, bevonulni vágyó, kis Honvédeknek. Vagy csak egyszerüen elszórakoztatni az olvasóimat. Ha valakinek bárminemű (lehet fiú vagy lány) kérdése van a leirtakkal kapcsolatban vagy kiváncsi még valamire ne habozzon tegye fel. Vagy irjon a Msn en a kulageza@freemail.hu-ra vagy hivjatok a +36 30/ 389-9604 - es számon. Csajok küldhetnek fényképes önéletrajzot is :)

Friss topikok

Bevezető

Sirab 2009.11.22. 12:26

Háááát igen sokat gondolkodtam kedves olvasó hogy mi legyen az első bejegyzésem hozzád. Arra jutottam hogy elkezdem az elején. Sokat meséltem barátaimnak, barátnőmnek :) a honvédségben eltöltötidőröl élményekröl, amiket élvezettel hallgattak. Igy gondoltam leirom ide is hátha segiteni tudok neked kedves olvasó ha a katonai pálya felé orientálódnál. Mert bizony emlékszem az első napra amikor bevonultam Szentendrére hogy mennyire izgultam és bizony féltem is, mert valjuk be nem sokat lehet hallani az ott folyó dolgokról, kiképzésekről. Mindig megkérdezték tőlem hogy mit csinál egy katona meséljem el a hétköznapokat. Hát most megteszem kedves olvasó, és jótanácsokkal, segitséggel látlak el hogy megálld a helyed ott, és az életben is egyaránt. Mert bár nehéz bevallani de a hadsereg nevelt (azt nem mondom hogy komoly érett) férfit belőlem. Megtanitott küzdeni,kiállni az igazam mellett és legfőképpen megvédi önmagamat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sirab.blog.hu/api/trackback/id/tr21543506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása