HTML

Egy végtelen történet!

Sokat gondolkodtam miröl is szóljon a blogom, és arra jutottam arról amihez értek.Ez a KATONASÁG, a Magyar Honvédség. Segitséget szeretnék nyújtani a frissen bevonuló, bevonulni vágyó, kis Honvédeknek. Vagy csak egyszerüen elszórakoztatni az olvasóimat. Ha valakinek bárminemű (lehet fiú vagy lány) kérdése van a leirtakkal kapcsolatban vagy kiváncsi még valamire ne habozzon tegye fel. Vagy irjon a Msn en a kulageza@freemail.hu-ra vagy hivjatok a +36 30/ 389-9604 - es számon. Csajok küldhetnek fényképes önéletrajzot is :)

Friss topikok

Alkalmassági 1. rész: Kis kalandom a nagy orvosokkal.

Sirab 2009.11.25. 12:50

Üdvözöllek kedves olvasó, örülök hogy benéztél. Kérlek foglaj helyet, helyezd magad kényelembe. Akkor folytatom a történetem miközben karácsonyi dalokat hallgatok. Mert bár pont egy hónap van mág Karácsonyig de én már lázban égek, ugyanis ez a kedvenc ünnepem.:) Úgyhogy egy Csendes éj és egy Karácsonyi Coca Cola reklámzene között monitorra vetem a folytatást. De hol is hagytam abba? Jah igen, megvan. 2008 Júnis - Júliusát kemény kimeritő edzéssel töltöttem, ugyanis ez már a drukk idöszak. Eljött Augusztus 6.-a amikor be kellett mennem Budapestre a Petöfi laktanyába a fizikai,egészségügyi és pszichológiai tesztekre. Gondolhatod kedves barátom hogy bevoltam szarva (bocs a kifejezésért), mivelhogy azelőtt nemigen hagytam el a jól megismert világom határait. De sok segitséget és támogatást kaptam akkor még, az akkori barátnőmtöl, tudjátok Ő töle.:)  Neveket nem irok, mert még a végén megsérteném valakinek a személyiségi jogait. :)  Na szóval Augusztus 6. -a van, hajnali 3-kor keltünk mert a 4-es busszal mentünk be Kaposvárra. Bent most elöször találkoztam a lehetséges munkatársaimmal, feltéve ha sikerül mindenkinek az alkalmassági. Ekkor ismertem meg egy nagyon jó barátomat és munkatársamat. Hussss. 6 óra van, szállunk fel a Budapesti IC-re, hosszú ölelések, csókok a barátnőktöl, majd a szokásos "Hiányozni fogsz."  "Szeretlek." "Hivja ha ott vagy." stb. Tudod kedves olvasó hogy megy a búcsuzkodás, pedig csak 2 napra mentünk. A vonatút hosszú és izgalmas volt. Találgatásokkal, feltevésekkel, várakozással telt. Mindenki elmondta hogy mit gondol milyen lesz, mit hallott milyen lesz. Nos, most igy visszatekintve be kell látnom hogy rengeteg hülyeséget összehordtunk. Részben a blogom célja ezen hülyeségek és találgatások okának kiiktatása.Az ok pedig nem más mint a tudatlanság ami teljesen érthető, hisz nem szivárog ki túl sok információ se a médián, se az újságokon keresztül. Azt tudnod kell kedves olvasó hogy a Petőfi laktanya hatalmas. Télleg hatalmas. Na de kanyarodjunk vissza a lényegre. Bementünk bár a bejáratot is vagy fél óráig kerestük. eligazitottak minket hogy ki melyik épületbe menjen, ugyanis egyszerre fojt a Katonák, Rendörök, Tűzoltok alkalmasságija. Nagybetüvel irom őket, mert mindegyik megérdemli a tiszteletet szerintem. De ezt te döntsd el kedves olvasó. Elmentünk a megszabott épületünkbe, ott egyböl már mint katonákat kezeltek minket, értsd úgy Pofa befog, nem kérdez hülyeséget és azt csinálja amit mondok. Szóval kaptunk egy csomó kitöltendő papirt részben egészségügyi kérdésekkel részben pedig az alapadatainkkal. Na ezek kitöltése úgy folyt hogy  amikor éppen idöd volt rá. Mert közben ment az egészségügyi vizsgálat is. Az első a vérvétel és a pisi vizsgálat lett volna amiről mi szerencsésen lekéstünk mert később ért be vonat. De nem gond mert másnap Fizikai teszt elött leszipolyoztak, szal érdekesen futottunk mi páran akiket leszivtak. :) Na de vissza az előző napra. Nekem az első a szemvizsgálat volt, kedves aranyos nénike volt az orvos aki majdnem alkalmatlannak irt be mert, aki ismer tudja hogy mindig hunyorítok. Na ezt ő nem tudta ráadásul aludtam vagy 2 órát előző nap, szóval kedves barátom eltudod képzelni hogy nézhettem ki. De mivel tökéletesen láttam mindent igy beirta hogy idegi alapon hunyoritok, ugyhogy átküldött egy ideggyógyászhoz vagy kihez. Ő is egy nő volt, akivel beszélgetni kellett. Egész jól sikerült, ontottam magamból a hülyeséget, dehát mitcsináljak hülyeségeket kérdezett. Hogy miket azt ne kérdezzétek mert már nem emlékszem rá. Bár emlékszem búcsuzáskor megkérdezte hogy "Azért ha nagyon kell tud komoly is lenni ugye?" , azt válaszoltam naná nézzen rám. Benyomtam neki egy vigyort és már ki is jöttem. Eddig pipa,pipa mindegyik vizsgálatra. Most volt egy kis időm töltögetni a kitöltendő papirokat, vagy 5 perc után mehettem tovább. Jött a fogászat, fül orr gégészet, hallás vizsgálat. Kedves aranyos idösebb emberek voltak kivéve a fogászt mert ő egy kis nénike volt. Sajnálom de elvből utálom a fogorvosokat.:) Ezekröl a vizsgálatokrol bövebben nem kell irnom szerintem mert tök szokványos vizsgálatok. Na utána jött a Fekete leves. Ekg vizsgálat 2 nagyon helyes csaj volt a doki, na mondom de jó eddig is mindenkivel mien jól elvoltam na majd velük de jóó lesz.:)  TÉVEDTEM. Kedves olvasó hidd el amien szépek olyan ridegek voltak. Ugye le kellett huzni a felsőt, mar belekötöttek abba is hogy miért a székre rakom, mondom mé ne? A válasz azért mert ellophatják onnan. Körülnézek csak mi hárman vagyunk a csukott ajatajú szobában. Nem birtam vigyorgás nélkül. Mondom kinek kéne a pulcsim meg mondom csak mi vagyunk itt senki más. A válaszuk ne viccelödjek ezt tartogassam a discóba. Mondom nem járok discóba. Ez már sok volt nekik mert a vizsgálat végéig hozzám se szoltak. De hidd el kedves olvasó én is mihelyt kézhez kaptam a megfelelt papirom iszkoltam is kifelé, inkább kint öltöztem fel. De figyelmeztettem a következöket hogy vigyázzanak velük mert harapósak. Az egyetlen gond az volt hogy az ajtót elfelejtettem becsukni. Úgyhogy mindent hallottak. Gondolhatjátok olyan gyorsan eltüntem onnan mint szürke füles a télen a ködben. Elérkezett az ebédidő, na engem akkor hivtak be a sebészetre ez volt az utolsó állomásom az egészségügyin aznap. Ez viszont kedves olvasó részletes leirást igényel. Beléptem a szobába az elsö ami feltünt hogy kis öltözök vannak alakitva ponyvákból. Mondom magamba mi a franc ez? Átküzdöm magam és egy öregember ül a széken Mozartot vagy valami hasonlót hallgatva a falon körbe körbe tájképek, meg állatos fényképek ragaszkatva. Mellette pedig egy 25 körüli helyes asszisztensnő ül a gép elött. Rávillantottam sexy mosolyomat mire visszanevetett rám, tudhattam volna már akkor hogy itt gondok lesznek. Volt a nevetésében valami baljós. Amoan üzenet hogy Nem fogsz ilyen jó kedvű leni sokáig. Igaza volt. Igy kezdődőtt kérem vetkőzzőn alsógatyára, na mondom jól kezdődik. Magamban most én tetszek neki ennyire hogy levetkőztet mert akkor kimehetne az öreg kávézni vagy valami. Na jó mondom levetkőztem. Erre a papi elkezdi mondani nekem mit csináljak. Bal kezét nyújtasa ki, jobb kezét emelje fel álljon bal lábra forduljon meg rakja le a lábát jobb kézzel érintse meg az orrát forduljon vissza áljon másik lábra bal kezét tegye a háta mőgé jobbat nyújtasa ki. Kedves olvasó azért irom egybe mert igy mondta egy szuszra. Azt se tudtam éppen mit csináljak szerintem abban a pillanatban Michael Jacksonra hasonlitottam. Jött a finish álljon háttal nekem hajoljon be tolja le huzza szét. Wááááááá mondom miiiiiiiii? Magamba bazkiii és a lánnyal akartam közelebbi kapcsolatba kerülni nem veled. Bakkeerrrrr. Na miután tüzetesen megvizsgált hátulról jött a parancsszó hogy forduljak meg. Húúúú mondom vége van. Már nekiállatm húzni felfelé az alsógatyámat amikor megkérdezte mit csinálok, háát mondom huzom fel.Erre ő mondtam én ilyet? Jujjjj és én még azt hittem rosszabb nem lesz. Addig oké hogy háttal avygok egy jó csajnak mert úgy legalább nem látom az arcát. Na de szemböl? De nemvolt mit tenni, a parancs az parancs. Megfordultam. egy szál kukiba néztem hol a csajra hol a papira. Gondoltam ennél rosszabb nem lesz. MEGINTCSAK TÉVEDTEM. Azé megejtettem egy eröltetett vigyort mondom azé se a csajnak lesz igaza. Látod igyis jó kedvem van. Na ebben a pillanatban fogta meg a mogyoróim a papi. Ugyhogy a vigyorbol egy döbbent meglepődött kifejezés lett. De legalább a csaj jót nevetett rajta ezután már énse álltam meg nevetés nélkül. Érdekes hogy egy öszinte kacaj milyen jól hat az emberre. Abban a pillanatban olyan természetesnek tünt hogy miközbe a mogyoróimat fogdozza egy másik férfi én közbe együtt nevetek egy helyes lánnyal. :) De nem szeretném azért megismételni mert olyan jó nem volt. :) Na de térjünk vissza a papihoz, mikor rákezdtünk a nevetésre megkérdezte hogy mit nevetek. Valószinüleg nem volt megszokott dolog hogy valaki nevessen, és flörtöljön a vizsgálat közben. Mit mondhatnák a kivétel erősíti a szabályt. :) Erre azt válaszoltam neki hogy semmit csak csikál. Na ez volt az a pillanat amikor öt is sikerült mosolygásra késztetnem. De csak épp egy pillanatra, utána jött is a parancs: Köhögjön.  Köhömmm miközbe ö fogja a jobb golyómat. hümmögött egyett aztán megismételte a ballal is nehogy már kimaradjon a jóból. Köhögjön. Köhömmmm.  Hmmmm mondja minden rendben. Mondom örülök de ezt én is tudtam. Pipa a papirra egy utolsó kedves mosolyt még azért bezsebeltem a csajtól. Azt sipirc kifelé. A papi mondott még egy Viszontlátásra. Nem tudom viccnek szánta-e de engem jeges rémület járt át. Mondom magamban :Legközeleb mikor a hátam közepét. Ezzel telt el az ebédszünetem. Úgyhogy a kajálásról le is maradtam rendesen. Helyette jobb időtöltésem volt.De hogy miért sebészet volt kiirva egy urulógiai vizsgálathoz az örök rejtély marad.  Pffffffff.    Kedves olvasó remélem jót derültél a történetemen. Holnap folytatom. Addig is viszontolvasásra és vigyázz magadra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sirab.blog.hu/api/trackback/id/tr841551356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása